Added value en Feedback!

Ik geef het meteen toe, veel van de termen zoals “visibility” en “added value” staan hier dankzij de feedback van de eerste sponsoren. Deze marketing wizards hebben geholpen ons project te ‘vertalen’ naar iets dat leesbaar is voor potentiële sponsoren, zonder het authentieke karakter van ons gezin te verliezen. Sterker nog, zij hebben me er op gewezen dat dit voor hen juist een van “USP’s” is.

Voor wie geen tijd heeft de hele pagina te lezen, de notendop versie

  • Product-feedback uit de ervaringen van een echt gezin in een bestaande omgeving, geen demo- of andere gesimuleerde omgevingen.
  • Feedback op de presentatie van het product. Schept de commerciële info de juiste verwachtingen?
  • Producten komen onversneden onder de aandacht op een manier waar een gezin zich mee kan identificeren. “Content is king!”.
  • Geen reclame, geen ‘plastic praat’ of andere ‘verbloemingen’. Vooral ook in het dagboek staan onze ervaringen weergegeven zoals we ze ook echt zijn. Zowel de positieve als negatieve aspecten (lees verder om te zien waarom dit een voordeel is).
  • Ieder geplaatst bericht is een FAQ op zich. Bezoekers kunnen vragen stellen als “Hoe heb je dit gedaan?”, “Wat raad je aan voor…”, “Waarom heb je gekozen voor…”, etc. Concrete vragen krijgen een concreet antwoord.
  • De bovenstaande punten zijn een toevoeging op “Visibility – Content“, “Visibility – Site strategie” en “Visibility – Media“.
Lees gerust door voor meer inhoud.

Een ‘gewoon’ gezin
We zijn een gemiddeld gezin dat heerlijk burgerlijk met zoon en dochter in een modern twee-onder-een-kap huis woont. Het project “Huis van de toekomst Nu” krijgt media aandacht en samen met de website en social media channels, kunnen we de naar ons toegezonden producten minstens een jaar lang onder de aandacht brengen. Maar wel op zo’n manier dat de lezers precies weten of het ook iets voor hun gezin is.

Lisette Kok
Lisette Kok mFLOR
“Project Huis van de toekomst Nu past goed bij het innovatieve karakter van onze vloeren. Het zorgt dat mensen er een betere indruk van en feeling bij krijgen, hoe ze eruit zien, voelen en het gebruiksgemak ervaren. En uiteraard de feedback die we daarop terug krijgen!”


Product feedback & presentatie feedback
Wat is waardevoller dan open en eerlijke feedback op jouw product? Een kritische mening waar je direct iets mee kan.

  • De wijze waarop een product op de website staat, hoe die te vinden is en of deze de werkelijkheid weergeeft, wordt teruggekoppeld aan de sponsor, voordat het op deze website komt. Dit biedt kans eventuele aanpassingen te maken.
  • Producten worden niet gewoon getest, maar ervaren door een gezin, inclusief de kinderen. Feedback komt dus uit een ‘real world’-setting, niet een testlab of showroom.
  • Reviews worden geschreven als use-cases, niet als technische handleidingen.
  • Vragen die lezers in de comments stellen (reacties) kunnen even waardevol zijn.

Dirk van der Zwan
Dirk van der Zwan HomeWizard
“Hoeveel aandacht dit voor ons producten genereert is niet te voorspellen, de feedback en use-cases die we door jullie project verkrijgen zorgen ervoor dat we HomeWizard toegankelijker kunnen maken voor een breed publiek. Daar zit voor ons de meerwaarde.”

Geen reclame, geen ‘plastic praat’ of andere verbloemingen
Hoewel het project “Huis van de toekomst Nu” niet mogelijk is zonder haar sponsoren, praten we niet zomaar alles de hemel in. Ik, de papa in dit gezin, ben vrij kieskeurig wanneer het aankomt  op ‘gadgets’. Sandra, mijn vrouw, is nog een stuk kritischer. “Is dit nou echt wel nodig?” en “Wat moet je daar nou mee?” zijn twee van haar favoriete uitspraken. Als elektronica liefhebbende man, niet altijd even makkelijk, maar het leidt wel altijd tot waardevolle feedback. Waar ik blij kan worden van de mogelijkheden, kijkt zij naar de werkelijk toegevoegde waarde.

Mike Duin
Mike Duin Cisco
“Verdi, zolang je er geen reclamefeestje van maakt, open en eerlijk blijft over hoe je gezin het ervaart, zal een lezer je serieus blijven nemen. Dat is in ieders voordeel.”

Vragen? We horen ze graag!
Neem contact op per e-mail of het contactformulier.